Cursus door Karin Stokvis
Activeren van ZML
(0 beoordelingen)
Zie jij Afwachtend, Ondoorgrondelijk, Onverschillig, Vlak, Overafhankelijk of Ontwijkend leerlinggedrag? Ontdek wat er achter de houding van moeilijk te motiveren ZML leerlingen zit.
- 14 Cursisten
Inhoud
Deze module biedt een combinatie van theoretische kennis toegespitst op praktische toepassingen in de praktijk. Je gaat nog meer oefenen met de tools uit de basisopleiding en kunt praktijkgerichte casestudies uitgebreid bespreken. Op deze manier gaan de kennis en de toepassingen nog meer leven op jouw specifieke onderwijssituatie.
Doelgroep
Schooltype
Niveau
Studielast
20uur (waarvan 10 zelfstudie-uren)
Doelen
- Je kent de invloed van spanning en stress op werkhouding;
- Je kent de invloed van de onderwijsrelatie op de werkhouding;
- Je kent de invloed van rijping en executieve functies op werkhouding.
Data
Bijeenkomst 1
Tijd: 15:30 - 18:00
Plaats: Van der Valk Hotel DrachtenBijeenkomst 2
Tijd: 15:30 - 18:00
Plaats: Van der Valk Hotel DrachtenBijeenkomst 3
Tijd: 15:30 - 18:00
Plaats: Van der Valk Hotel DrachtenBijeenkomst 4
Tijd: 15:30 - 18:00
Plaats: Van der Valk Hotel DrachtenProgramma
Bijeenkomst 1
-
Bijeenkomst 2
-
Bijeenkomst 3
-
Bijeenkomst 4
-
Mediatheek
Docenten
Karin Stokvis
Karin Stokvis is orthopedagoog (generalist) en GZpsycholoog. Zij werkte in het regulier en speciaal onderwijs en runt nu een vrijgevestigde praktijk in Ter Apel/Groningen/Winsum: Westerweelde Pedagogisch Centrum (www.stokvis.nu). Centraal in haar werkwijze staat het bevorderen van eigen leervermogen van kinderen ouders en leerkrachten. In de jaren 90 was zij een van de ontwerpers van het Eigen Initiatief Model (EIM, later BOL).
Vergelijkbare cursussen
Er zijn geen cursussen gevonden die voldoen aan de zoekopdracht.